fredag 26 augusti 2011

Eqology Multichi

Under de senaste två månaderna har jag druckit Multichi från Eqology till frukosten varje dag. Multichi är en shot som innehåller massor nyttigheter som man annars inte kan få i sig tillräckligt av genom kosten. Jag blandar ut shoten med vatten och dricker det som ett glas juice kan man säga. Jag tycker det är jättegott! Det smakar lite som en blandning av vindruvor och plommon.




_________________________

Lite information om Multichi från Eqologys hemsida:

Multichi Energy är en unik och omfångsrik örtdryck som bidrar till mer energi.

Fördelar:

Ger mer energi
Stimulerar och balanserar kroppens fysiologiska processer
Stärker immunförsvaret

Kan drickas koncentrerat eller upplöst i varmt eller kallt vatten. Rekommenderas om morgonen i samband med måltid. Omskakas före användning.

Rekommenderad dosering:
15 ml (1 msk) dagligen.

Värt att veta:
Multichi Energy verkar olika från person till person. Några får utrensning i form av täta toalettbesök, svettningar och lite hjärtklappning. Andra märker mer energi efter kort tid. Är man mycket trött eller känner sig stressad kan man känna sig extra trött den första tiden. Multichi Energy kan gärna blandas med Eqologys örttéer.

Aktiva ingredienser:
Extrakt av schisandra, kronärtskocka, lakritsrot, kolanöt, gurkmeja, acaibär, mate, grönt te, maskros, rosmarin, tranbär, yucca, järnört, isop, citronmeliss, timjan och koncentrat av grapefruktkärna.

För mer information kika in på Eqology.com
_________________________

Resultatet jag fått av att dricka det här är att jag blivit mycket piggare och fått mer energi under dagarna. Mina naglar har också blivit mycket bättre. De är starka och blir jättelånga utan att gå av så jag får fila ner dem hela tiden! De delar sig heller inte i olika skikt längre. De har aldrig varit så fina förut!



Det är helt klart värt pengarna! För jag har blivit en mycket piggare människa. Jag vet också att jag får i mig massor av nyttigheter som jag behöver, vilket säkert är bra för amningen också. :)

Är du intresserad eller har frågor och funderingar kan du höra av dig till Anneli på Annelis Hud & Make up! (länk till hemsidan finns under Mina Länkar) :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!