torsdag 25 augusti 2011

Kylskåpet

Efter att ha skjutsat mamma till tåget så åkte vi och storhandlade. Det blev massor av mat, blöjor och toapapper. Ja, massor av sådant man behöver helt enkelt! När det var dags att packa in i kylen kände jag att det var på tiden att torka av och rensa ordentligt i kylen. Så jag satte igång och jag måste säga att den aldrig varit så "fin" förut. Rent och välfyllt! Skönt! Tillsammans med att jag för några dagar sedan gick igenom skafferiet så känns köket fräscht och arbetsvänligt nu! :)


/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Vår kyl har nog aldrig varit så ren och fin som när jag nyss hade fått reda på att jag var gravid och läst om otäcka bakterier; jag rensade och fejjade som en galning!

    Det är jättekul om du gör sminkutmaningen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!