måndag 19 september 2011

Nattsnack

Här om natten kom Gustav och la sig senare än mig och jag började i vanlig ordning att svamla i sömnen.

M: -Älskling har du bearbetat det nu?
G: -Va?
M: -Ja men har du bearbetat det på telefonen?
G: -Bearbetat vad?
M: -Men Williams sängkläder och filten..
G: -Ska jag bearbeta Williams filt på telefonen!? *skrattar*
M: -Sluta skratta, det är inget roligt! *sur*
G: -Jo, det är jätteroligt! *fortsätter skratta*

Jag vände på mig surt och Gustav la sig skrattande ner i sängen.. Det var bara roligt när Gustav berättade det i efterhand. Inte när det hände.. Bara så att ni vet! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Hahahah, känner igen det där, sen känner man sig så jävla dum efteråt och sååå frustrerad att man absolut inte kan förklara vad man menar :D

    SvaraRadera
  2. Haha, det är så kul med folk som pratar i sömnen! Jag gör det ibland och blir alltid skitsur när N inte fattar vad jag pratar om...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!