lördag 3 september 2011

Så blir träning mycket roligare!

Snygga träningskläder är mitt bästa tips för att få träningsmotivation. När jag tränar känner jag mig stark och vacker (trots all svett!), skulle jag då ta på mig ett par slitna kläder kläder skulle den där känslan försvinna. Då skulle jag känna mig tråkig och ful. När jag har ett par nya träningskläder som jag känner mig fin i, då längtar jag verkligen till nästa träningspass då jag får ta på mig dem!


Innan jag började träna på Gymmix igen köpte jag mig ett par byxor och två träningstoppar. En sportBH inhandlades också eftersom mjölkbomberna var för stora för mina gamla. Och det är bara så roligt att ta på sig träningskläderna och ge sig iväg för att träna! :)

Idag dansade jag och mamma Afrodans för hela slanten!! :)

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dig, att ha snygga och sköna träningskläder är faktiskt en riktig morot till att ta sig till träningen igen. Vad duktig du är som kört igång med massa träning :) kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag håller verkligen med dig!
    Jag har (tro det eller ej) aldrig satt en fot på ett gym. Är alldeles för feg och tror att alla ska se vad bortkommen och otränad jag är. Men mitt mål är att ta mig dit!
    Men köpte lite snygga kläder för mina PW och jogging rundor, och det är otroligt vad taggad man blir av det!

    Hoppas ni får en fin söndag! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig, Maria! På tisdag tycker jag dock att vi försöker träna tillsammans för en gångs skull! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!