onsdag 2 februari 2011

Föräldragrupp?

Onsdagen startades med ett försök att ringa barnmorskan som håller i föräldragruppen, men hon var ledig så jag hoppas på bättre lycka i morgon då hon skulle vara tillbaka! Efter det en rask promenad och in och äta mumsig frukost. Ryvita hårdbröd med lite avokado på och ett ägg på sidan av. Mums! =) Efter frukost blev jag så himla trött, men nu ska jag hoppa i lite vettigare kläder, kanske köra igång någon tvättmaskin och sedan lär jag påbörja dagens hemstudier.

Om det är några gravida eller som redan har barn som läser, hur viktig är föräldragruppen? Vill bara veta hur ni känner eftersom det inte är helt säkert att jag kan gå...

Nu ringde de från försäkringskassan och jag kommer att få föräldrapenning beräknad på det jag jobbade innan jag började studera! Super! Dock hade jag ju inte tjänat sådär supermycket med tanke på att jag bara var timanställd, men jag kommer att kunna få ut lite mer om dagen i föräldrapenning än det lägsta och det räcker för mig! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!