torsdag 10 februari 2011

Förkylningshopping


Oj! Redan kväll, den här dagen har gått fantastiskt fort. Tog mig hem till Mamsen för lite lunch och sedan åkte vi ned på stan för att shoppa sista presenterna till lillebror innan kalas på lördag. Jag köpte fiberfill jag ska använda när jag ska sy skötbädden och så hamnade vi självklart bland en massa bebiskläder hela tiden. Konstigt det där! ;) Köpte en vit body med texten I love Mum på (Eftersom vi har en som det står I love Dad på redan, visade sig att Gustav tänkt köpa en sådan body åt mig i alla hjärtans dags present den godingen, men jag hade ju 20% rabatt så då passade jag på) och en underbart söt lite dress med huva. Ska ta bilder i morgon och visa er! Jag var även in på Kappahl för att hämta ut vår gratis body och hittade en jättefin grön-vit randig. När jag kom hem visade det sig att jag tappat den påsen någonstans. Dumma, dumma klantiga jag! Som tur var blev det inga förlorade pengar, men en gratis body hade ju inte varit helt fel.. Vi tog oss även en mumsig fika innan sista stoppet på Village (Har lusläst deras nya katalog, så mycket fint!) där jag hittade superfina presenter till bror och en liten kruka till oss. =) Det var jättekul att få ut ur huset ett tag, se människor och umgås med mamma. Men, usch vad färdig jag var när jag kom hem. Fogarna gjorde fruktansvärt ont medan vi gick på stan och förkylningen tog verkligen kål på mig. Det är smällar man får ta, är i alla fall glad över att ha orkat göra något och fick se något annat än soffan. Förhoppningsvis är jag ännu piggare i morgon! Myrsteg framåt..

Just det, vi såg Gunde Svan också! =)

/Maria

1 kommentar:

Lämna gärna ett avtryck här!