tisdag 8 februari 2011

Sjuk, sjukare, sjukast!

Är lika dålig idag som jag var igår, och jag är så less på det! Morgonen började bra då jag höll på att svimma medan jag satt i soffan vid datorn, mådde helt konstigt i flera timmar och var tvungen att luta huvudet mot något för att inte bli snurrig och illamående. Vid kl 13 blev jag piggare och tog mig en dusch, det var jätteskönt att stå där i värmen samtidigt som jag var helt slut efteråt. Följde sedan med Gustav till affären för att få lite luftombyte ett tag, men under tiden vi var där blev jag hängigare och hängigare. Blev alldeles skakig i kroppen och började svettas och känna att jag skulle ramla ihop. Till slut började det flimra framför ögonen så jag gick och satte mig på en bänk tills Gustav var klar. Jag förstår inte varför jag blir så svimfärdig hela tiden, ska nog ringa barnmorskan i morgon och fråga vad hon tror. Är lite orolig över om jag klarar av att åka till VFUn i morgon, men jag måste ju helst göra det..

Gustav håller på att baka pitabröd, hans hembakta är så superduper goda! Jag fick beställa mat och det blir hamburgare i pitabröden, sallad och lite pommes. Mumsigt! =)

Förde över lite bilder från telefonen och där fanns den första bilden som togs på mig och Gustav när vi blivit tillsammans. Mys!



/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!