tisdag 31 juli 2012

Vakna mamma!

Kl. 04.20 piiiip vaknade jag av att jag kände något mot munnen. Jag tittade upp och möttes av lille Ws ögon. Han hade sin mun mot min. Jag pussade honom tillbaka och han fnissade.

Sen tyckte han visst att det var morgon, men det tyckte inte jag. Nog vill jag sova längre än till halv 5 på morgonen allt. Efter en massa bök, lite vatten, ett försök till att sova, lite mer bök och så lite mer vatten så somnade han till slut om.

Kl. 07.30 slog han upp sina blå och hade då kissat utanför blöjan så det var plaskvått i sängen. God morgon mamma liksom. Och pappan, han var redan på jobbet.

Men alltså, min son kröp fram till mig när jag sov och gav mig en puss på munnen. Hur sött?
Ja alltså, jag smälter varje gång jag tänker på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!