onsdag 27 juni 2012

Donut i håret?

Här om dagen köpte jag mig en hårdonut som jag premiärade idag, himla fint tycker jag!

När jag köpte den så förstod inte G alls hur den skulle användas och tyckte nog mest jag var knäpp. Han sa något i stil med att "Du kan väl köpa en vanlig donut i en sådan där husvagn som finns på marknader och använda lika gärna. Så när du är ute och springer och får lite lågt blodsocker så kan du ju bara ta en tugga!"
Mycket fyndigt, han är så gullig min sambo.

När jag sedan berättade vad G sagt för min bror så la han till att "Om man tar en tugga av den så blir ju frisyren sne.." Bra tänkt där. Det skulle alltså aldrig fungera.
Av fler än en anledning skulle jag vilja påstå..

2 kommentarer:

  1. Jag lär få vänta bra länge innan jag kan använda donuts igen. Ibland saknar jag mitt långa hår. Men bara ibland.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!