onsdag 13 juni 2012

Mot Ikea!

Strax, snart, typ nu ska jag ta en vända till Ikea med mamma. Förstår ni. Vi ska åka helt själv. Vet ni vad det innebär? En lugn och skön shoppingtur där jag kommer att hinna med att titta på allt. Nu menar jag inte att lille W är särskilt jobbig att ha med sig, men han tröttnar snabbt och vill bara springa åt det håll han vill och helst pilla på så mycket som möjligt. Ikväll blir det inget springa efter barn, inget "inte röra, bara titta", inget inte hinna se det mamma vill visa mig för att lille W sprungit åt andra hållet. Bara lugnt och skönt. Lille W ska ha pappa-son kväll ikväll han. Säkerligen hundra gånger roligare för honom att slippa åka bil länge och springa runt i en stor affär och bara tycka att mamma och mormor är jättetråkiga.

So long!!

2 kommentarer:

  1. Vad kul det lät med en Ikea-trip i lugn och ro, det vill jag också göra snart!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!