fredag 15 juni 2012

Lite bajssnack!

Idag bajsade lille W någon annanstans än i blöjan där han annars alltid brukar lägga av sina både mindre och större lass. Nej, nej vi håller inte på med potträning, vi har inte ens införskaffat en potta ännu. Det var så här att han passade på i badet. Lite knölande, som jag inte tänkte så mycket på där jag stod och sminkade mig bredvid badkaret. Och så ser jag plötsligt hur han sitter på huk och försöker fånga de där små kluttarna som flöt omkring tillsammans med badleksakerna i vattnet.
Underbart.
Upp med ungen fort som skrutt, ungen som för övrigt gjorde sitt bästa för att försöka lyckas fånga med sig en liten en upp.
Jag tänker mig att han tänkte något i stil med: "Nämen vad är det här för roliga små grejer som flyter omkring här helt plötsligt, de fanns ju inte nyss!?".
Eller hur tänker ni?

3 kommentarer:

  1. Haha, det där har jag också varit med om, fast barnet var mest obrydd. Men jag fick smått panik såklart.

    SvaraRadera
  2. Haha, gud vad roligt! Elly har bajsat i badet två gånger, lika roligt båda gångerna!

    SvaraRadera
  3. Hahahahaahahahahaha :D
    Vore inte det något att prova? Tänk dig sambons min om man ligger i badet och har tillökning helt plötsligt :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!