tisdag 28 augusti 2012

En sommar med Instagram

Några instagrambilder som kan summera sommaren lite snabbt:

Lille W kramades med rabarberna, det var sött!


Jag kom igång med löpningen. Det är jag själv mycket imponerad av!



Vi byggde altan. Det blev toppenbra!


Solen var så välkommen!


Regnet var inte riktigt lika välkommet..


Ongen har lekt ute, massor!


Lille W plockade blommor åt mig.


Bada så många gånger som gick! Vilken inte var så många..


Och åka på semester till Blekinge.


Gofika i bilen!


Vi har besökt strutsframen.


Jag njöt av alla solstrålar så fort jag kunde!


Vi har njutit av massor av gott från trädgården. (Obs. Vi åt inte snigeln)


Jag började virka.


Vi fick hallon av grannen.


Vi klappade får med mormor.


Och så började lille W på förskola.


Och så fick han skrindan som hans farfar gjort och som G åkte i som liten.


Sen, så blev det höst.


Jag blev sjuk och vi har börjat plugga.


Så drog vardagen igång.

Förresten, följ mig på Instagram vettja! 'msomimaria' heter jag.

1 kommentar:

Lämna gärna ett avtryck här!