söndag 2 september 2012

Fääääst!

Igår var vi ut på krogen. Det var första gången på över två år. Jag var både lite nervös, hur gör man nu igen? Samtidigt som så taggad att jag nästan inte kunde sitta still på bussen på väg in till förfesten. Vi var tre par som träffades. Drack alkohol, åt pizza, åt chips, åt popcorn, pratade och skrattade. Underbart! Sen ner till stan för att ruska rumpan lite och jädrar i lådan va kul det var!

Klockan 2 låg vi nerbäddade i sängen. Aströtta och längtade efter lillen som var hos mormor och morfar.

Det är inte riktigt som förr, tror jag börjar bli gammal.. :)

2 kommentarer:

  1. Men precis vad jag tänkte - hur gör man? Haha, jag skulle nog bara sitta och se förskräckt ut! Men kul att det blev så lyckat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är som att cykla - som någon sa till mig. :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!