lördag 8 september 2012

"Auw"

Idag fick lille W en ny pyjamas. Han blev mycket nöjd när jag visade honom att det finns tigrar på den. "Auw" sa, förlåt viskade han och pekade. Han satte sig ner för att kunna studera figurerna ordentligt. Visade pappa gjorde han också, sa "Auw" igen och pekade på tigern.

"Auw". Det är så tigrar låter vet ni!

Tänkte att jag måste fota den där underbara ungen där han satt så nöjd i fåtöljen.


Men de där söta fötterna, de ska med på bild. "Sitt stilla" uppmanade jag honom. Men det kunde jag glömma, för då vevade han mer än någonsin med benen..



4 kommentarer:

  1. Mormors gosiga tiger... <3 Är så stolt att jag fick en släng kyss när ni åkte hem idag... Mormors hjärta!

    SvaraRadera
  2. Hur gick det för dig med plankan 12 minuter om dagen? Visst gjorde du det i våras om jag inte minns fel?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemen, det kommer svar i ett eget inlägg!

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!