torsdag 3 maj 2012

Hälsningar Trött_mamma_88

Idag är jag bara helt slut. Inte sjuk utan bara trött och matt. Känner liksom för att bara sova men när jag väl försöker går det inte, då vill jag visst greja på här hemma istället. Men som sagt, trött. Är det allt trädgårdsarbete som tar ut sin rätt kanske?

Den där himla rabatten är numer borta och kvar finns... Lerjord. Jomensåatte, det blev ju mycket bättre.. Men sen, när gräset växt så fint där, då ni, då blir det mycket, mycket bra! (tålamod var det ja..)

1 kommentar:

  1. Jag tror det är våren, omställningen och all frisk luft man får när man är ute och grejar i trädgården som gör en sådär trött. Jag är likadan.
    Och det där med tålamod ja, hujedamej. Vår trädgård ser förfärlig ut eftersom vi ska dränera och därför inte vill göra den fin när den ändå kommer förstöras av grävmaskin. Trååk!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!