tisdag 8 maj 2012

Klädd i Chiquita!?

Idag kom något med posten, ett brunt paket och Gustav bah "Vad har du köpt nu då!?" (väldigt anklagande), och jag bah "jag vet inte?" (nej jag brukar ju egentligen inte skriva 'bah', men det passade bäst in..). Men i paketet låg en Chiquita t-shirt med det märke som jag själv designade då de hade en tävling förut. Aldrig trodde jag att jag skulle bli röstad på med min fula lilla Chiquita-baby. Men det blev jag visst och en tröja fick jag, när man nu ska använda den..?

1 kommentar:

  1. Haha jag har faktiskt på mig mig Chiquita-devil idag=) DEn är så ful så den nästan blir cool.

    Tack som tusan för din röst! Om 5 dagar avslutas röstningen – tror minsann att jag har en ganska stor chans att bli en av dom 15 utvalda. Tack vare dig och alla andra fina röstare!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!