tisdag 15 maj 2012

Mot leklandet!

Nu har jag tagit mig samman och sitter här påklädd (!), fixad i håret (!!) och sminkad (!!!) med en liten sovande kille i knät. När han vaknar ska vi nämligen åka till leklandet tillsammans med Ida och hennes lille Alfred. Kan inte missas, och jag får så dåligt samvete för lille W då han bara får sitta inne för att mamma inte orkar göra någonting. Så nu, efter både lite cola och kaffe känner jag mig lite piggare! Ja ok, lite choklad också. Det där jag skrev innan kan glömmas... -.-

Så till något uppiggande:
Rosor!
Vackra rosor! Tavlan i bakgrunden har fina Tina illustrerat!



2 kommentarer:

  1. Om du visste hur mycket jag har tröstat mig med choklad och glass nu när jag har varit sjuk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt att veta att man inte är själv!

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!