onsdag 16 maj 2012

Jeansshorts

Efter en god lunch på stan tillsammans med mamma, utan barn, för en gångs skull. Lille W var nämligen hemma med pappa och sov. Då sökte jag mig till Kappahl för uppdrag "Hitta jeansshorts" (hade nämligen rabatt där). Jag lyckades! Och hör här:
Jag plockade på mig den storlek jag köpte senast på byxor där, den storlek jag precis kunnat komma i då. Samtidigt som jag hoppade i dem gick den här tanken runt i huvudet: "Snälla passa, snälla passa, var inte för tajta, snälla passa osv". Sen bara: "Vänta nu, de passar, vänta en gång till, de sitter rätt löst!" Mycket riktigt, jag hade kvar flera centimeter i midjan. "Kanske kan jag prova en mindre storlek?". Provade den storleken och den satt som smäck!
Lyckan! Jag säger bara lyckan!

2 kommentarer:

  1. Lycka på hög nivå! Bra jobbat tjejen! Nu peppade du mig med!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du blev peppad, det blev jag med! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!