tisdag 10 april 2012

Påskmiddag hos mormor och morfar

Jo för jag och en lite gnällig William fick oss en riktig påskmiddag i alla fall hemma hos Ws mormor och morfar i söndags. Middag tillsammans med min morbror/gudfar med fru och dotter. Vi hade himla trevligt trots en William som inte riktigt var sig själv.

Så här fint var det på bron!

Och så här god mat fick vi.

Efterrätt också!

William behövde dock något mer än bara påskmat..

Och så här arg blev han, så han fick lov att visa det med hela kroppen, då han inte fick tag i bilen som körde runt i banan.

Så här fin var Amigo!

Och Chica!

Och så här glad var jag över att få komma ut och se något annat. Det här var även den enda bilden som togs på mig med vår kamera. Detta hände då pappa gick lös med kameran och tog närbilder på varenda gäst eftersom han trodde det var deras kamera! ;)

Lite av en bildregn sådär!

2 kommentarer:

  1. Jag jobbade i galleriet jag hade utställning i hela helgen så påskmaten uteblev lite grann, fast ägg åt jag, massor av ägg & rökt fläskfilé - det var väldigt gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter spännande! Det som är bra med påskmat är väl att man inte hinner tröttna som man gör med julmaten.. :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!