lördag 17 mars 2012

En sådan där dag.

Ja det här var en sådan dag då jag vaknade med känslan av att bara vilja somna om, att känna sig som en zoombie i hela kroppen med ögon som bara ville blunda. Till slut kom jag upp, men hade en fantastiskt karl som gick upp med William och både gav honom frukost och ett bad innan det var dags för att bytas av. Så kom jag igång ordentligt tvättade, böt sängkläder och dammade i sovrummet. Himla bra. Plugga hann jag också med en sväng. På eftermiddagen kom även lillebror och hjälpte mig att skruva upp några hyllor. Så j*la skönt att äntligen få upp dem! (Min karl har nämligen varit dålig väldigt länge och inte fixat att göra många knop tyvärr.) Några bildbevis hann jag inte få för vips så var det sängdags för lille W och då kunde jag ju inte springa omkring inne i hans rum med dammtrasan i högsta hugg och plocka med grejer. Det får bli i morgon!


Men nu, nu ska jag och karlen mysa ner oss i soffan framför en film med lite choklad. Känns som det var hundra år sedan sist (ja okej, inte det med chokladen då..)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!