måndag 12 mars 2012

Så på en sekund kan stressen rinna av en

Och där lugnade allting ner sig. Alla de där arbetena, planeringen, litteraturen som skulle läsas för att jag skulle vara ikapp, allt är klart nu! Jag lyckades verkligen beta av allt precis i tid. Än mer kred till mig eftersom läraren idag meddelade att ett litteraturseminarium blev flyttat från onsdag till tisdag denna veckan. Himla smart.. Det hade inte fungerat utan min mamma och pappa och Gustavs mamma som hjälpt till och varit barnvakt.
Nu är jag på banan igen, 3 veckor kvar och sen sen är jag mammaledig igen!
Weehoo! :)

7 kommentarer:

  1. Vad du är duktig :D
    Jag beundrar verkligen dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad du är gullig! Tack snälla! :)

      Radera
  2. Åh vad bra jobbat! Och härligt att ha lite mer föräldraledighet att se fram emot, bästa motivationen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är verkligen den bästa motivationen, särskilt nu när man börjar inse att den snart är här igen! :)

      Radera
  3. Bra jobbat!
    Och vad skönt att det bara är tre veckor kvar!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!