tisdag 22 maj 2012

Degig mage Del. sjuttioelva

Ni har säkerligen redan ledsnat på mitt tjat och gnat och att ha en degig mage. Men alltså igår morse när vi låg kvar i sängen alla tre, började lille W att peta på Gs mage varpå vi sa att det var "pappas mage". Sen visade vi Ws mage och han fick peka på pappas mage och Ws mage. Så tänkte jag att min mage också skulle få vara med. Drog upp linnet, pekade på magen och sa "mammas mage" med väldig entusiasm. Lille W smackade dit handen varpå ett stort leende spred ut sig i hela hans ansikte. Så klappade han några gånger till och fnissade lite. Så fortsatte det tills jag drog ner linnet.
Jaja, min son tycker ju om att klappa på den iaf. Haha.

2 kommentarer:

  1. Han gillar din mage och tycker säkert att det är världens finaste mage!

    SvaraRadera
  2. Klicka på det lilla gilla-hjärta symbolen under tävlings-inlägget på bloglovin=)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!