söndag 6 maj 2012

En kärleksfull promenad..

Idag tänkte vi ge oss på att gå ut till mamma och pappa för att hämta bilen som jag lämnade där efter tjejmiddagen. Vi tänkte att det är ju så-å-å långt dit så lite snopen blev jag då det visade sig "bara" vara 7,5 km hemifrån oss. Men vi fick oss i alla fall en härlig promenad i solen (som äntligen är tillbaka). Eller ja, härlig och härlig. Det var himla skönt förutom Gs klagade och muttrande över att jag tvingat ut honom och mitt "Men nej, vi kan inte stanna nu!" och "Vi måste gå fort hela tiden!" och han som pustade och stånkande och bara tyckte att jag skulle sluta se så glad ut. Och sen jag som blev grinigare och grinigare längs vägen. Haha, ja ni hör ju. Tur lille W sov gott i vagnen, och fram kom vi ju! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!