onsdag 9 maj 2012

Gilla och ogilla - Dagens lista

Dagens OGILLA:
1. Att vakna med svinont i halsen och snorig näsa. Är det den här lille busen vi har här hemma som smittats månntro?
2. Att BVC ringer och ombokar dagens 1-års kontroll och vi måste vänta ända till sista maj. Jag menar man längtar ju alltid efter de där besöken, att få veta vikt och längd och veta att läkaren tycker allt ser bra ut.
3. Vädret. Det bara regnar och är grått.

Dagens GILLA:
1. Att få sovmorgon i hela 2 (!!) timmar!
2. Att faktiskt må helt ok i kroppen efter att igår kväll joggat för typ första gången sedan högstadiet. Min kropp brukar inte gilla det, men åh vad jag är trött på att bara promenera och jag vill också se så där hurtig och sportig ut i mina springskor!
3. Att man ska få piffla till sig lite och jobba i mammas salong ikväll då de har 1-års jubileum! Himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!