tisdag 8 maj 2012

En sån där bra förmiddag!

Igår visade min väder-app att det skulle vara molnigt hela dagen idag, åh lyckan då man vaknade och solen lös och appen helt plötsligt visar sol hela dagen. Hög på solig lycka slet jag (ja alltså jag 'slet' inte, men ville låta lite dramatisk) med mig ongen ut på gården och hade en finfin utomhus förmiddag i solen. Lille W hjälpte mig att vattna blommor (eller händerna och skorna) och sedan tog vi en tur med hans nya cykel längs gatan. Än mysigare blev det då pappan kom ut med hemgjord jordgubbskräm till mellis åt oss. Himla bra!

Och mer bra blir det för här sitter jag passar på att bara slappa i solen medan ongen sover, och sen kommer Therese med sina goa ongar hit för lite lekplatshäng och äta-överblivet-fika-från-kalas-mys!

Sa jag att det var en bra dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!