torsdag 17 maj 2012

När vi ändå snackar degig mage..

När vi packade in oss i bilen efter en tur på affären läser G på någon löpsedel och säger:
"Ska vi ha sex med okända?"
M: "Ursäkta!?" *tystnad medan jag sätter mig i bilen* "Vill du ha sex med någon annan!?" *låter så bedrövad jag kan*
G: "Ne.." *avbruten*
M: "Med någon som inte har sladdriga tuttar och slapp mage!"
G: "Men jag älskar din degiga mage!"
M: *tystnad*
G: "Så skulle jag kanske inte ha sagt..?"
M: "Jo, jag får väl bara glad för det i alla fall..."

Jodåmensåatte, projekt "bli av med degig mage" is on. Det återstår att se hur det går...

2 kommentarer:

  1. Du är så vacker precis som du är älskade dotter... Men vill du ha hjälp med magen o brösten, har jag ju NBE 500 ;-) Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Det är säkert mest du själv som tänker på magen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!