onsdag 16 maj 2012

Om att ta igen förlorad tid

Peppad av att ha kommit i den nya storleken så passade jag på att ta igen förlorad träningstid. För JA! Jag mår redan bättre! :) Det blev en kilometers bröstsim då jag och lille W var på badhuset med Ws mormor, och nu när han somnat passade jag på att ge mig ut och jogga. 4,7 km fick jag ihop och hör här: Jag sprang (joggade) hela vägen! *mycket stolt (det var ju bara 4:e gången)*.

Nu sitter en mycket svettig mamma och pustar ut framför TVn med en skål vattenmelon i näven. Vad är ditt bästa "efterträningsmat"-tips?

3 kommentarer:

  1. Duktig du är! Jag vet inte vad man äter efteråt när man är hälsosam, jag brukade dricka en flaska vatten och ta en rök men den tiden är över :) frukt ör alltid gott efter vad som helst så det är väl bra nog!

    Tack för gratulationer osv. läser gärna din fl-berättelse eftersom du också fick snittas, ta och få tummen ur tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Shit nästan 5 km är ju grymt, sprang 2 i veckna och var helt slut, typ döende haha. Funderar på att ge mig ut idag igen. Måste få fart på den där konditionen, det är ju för bedrövligt.

    SvaraRadera
  3. Banan och laktosfri keso eller äpple, kanel och keso! :) Har förresten tagit bort min blogg, då jag saknade inspiration... Vi hörs och ses! Heja dig! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!