söndag 27 maj 2012

Morsdag

Det är ju inte helt fel, nej absolut inte helt fel att ligga i soffan och slappa tillsammans med ifånen medan jag väntar på att bli serverad varmrätten. "Varmrätten?" kanske ni tänker. Jo förstår ni. Här blir man visst firad så det heter duga på morsdag. Först kom mina pojkar och väckte mig med presenter på sängen. Och nu blir jag serverad världens finaste morsdagsmiddag!
Efter att ha klippt gräset, sövt barn, joggat 5 km, en dusch och lite tvättande är jag vä-häldigt nöjd med tillvaron.
Minst sagt!

3 kommentarer:

  1. Vad gulligt :D
    Längtar tills jag kan fira den dagen också ;)

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren av armbandet dragen - kika in och scrolla ner till tävlingsinlägget och se om det var just nu som vann=)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!