torsdag 2 februari 2012

#01 You



Det här är jag. Nytränad och svettig. Men just då jag tog bilden så kände jag mig sådär stark och vacker som man faktiskt kan göra ibland efter träning (jag vill tydliggöra att jag inte brukar fota mig själv när jag är genomsvettig i vanliga fall). Just nu kämpar jag på med mitt Nyårslöfte, att gå ner i vikt. Så jag försöker äta bra och röra på mig mer. Därför tyckte jag att den här bilden representerade mig ganska bra just nu. Sen finns det ju så himmelens mycket jag skulle kunna säga om mig själv, undrar du över något särskilt kan du ju alltid skriva en fråga till mig. Men, i alla fall, så här ser jag ut (när jag är svettig)!

10 kommentarer:

  1. Snygg! Sådär fin är INTE jag när jag är svettig kan jag säga mohaha

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och det tror jag säkerligen visst att du är! :)

      Radera
  2. Du ser stark och vacker ut!

    SvaraRadera
  3. Vackra underbara dotter, är så stolt över dig <3

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg. Skulle passa i vilket träningsmagasin som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tror nog det var att överdriva.. ;) Men tack! :D

      Radera
  5. Skitsnygg ju, jag ser ut som ett mos i fejjat när jag tränat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det tror jag nog inte! :D

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!