lördag 4 februari 2012

Gardin-snackigt

Igår kväll sydde jag klart gardinen till köket och idag kom den upp. Vilken skillnad det blev mot gardinerna vi hade innan. Nu blev det lite mer "liv" i köket. Himla nöjd faktiskt!
Eftersom termometern visade på -26 grader när vi tänkte ge oss iväg ner på stan, så stannade vi istället hemma. Det fick då istället bli en "tager-vad-man-haver"-lösning och jag tog det band jag hade hemma och satte på gardinen. Tänk när jag väl hittar det där "perfekta" bandet (för nej, jag vill inte sy ett band av samma gardintyg, inte just nu i alla fall), då kommer det ju bli en helt ny gardin igen. Win!



Lille radion fastnade visst på bild den med!

2 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Och snygg lampa också, vi har likadan. Och likadan radio också, fast röd. Hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Haha, ganska lika stil med andra ord? ;)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!