fredag 24 februari 2012

#12 Music


Jag tycker jättemycket om att lyssna på musik, men gör det alldeles för sällan. Jag är sådan att jag bara måste sjunga med eller dansa när musik kör igång (ni skulle ha sett mig i affären när jag var liten!). Nu för tiden lyssnas det mest på barnmusik här hemma, men ibland slår vi på radion i köket. När solen lyser in och man grejar i köket samtidigt som man lyssnar på radio, ja då längtar jag till sommaren! I bilen lyssnar vi också lite på radio, men de få gånger då jag åker själv i bilen, ja då drar jag igång rejält med volym och sjunger med för full hals! Det är allt som oftast P3 det lyssnas på. Musiken är som allra viktigast när det gäller träning, det finns inte mycket som kan peppa en så mycket som bra musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!