onsdag 8 februari 2012

#06 Summer


Den här sommaren längtar jag något alldeles extra till. Tänk så roligt det kommer vara att gå ut i trädgården med William.
Han kan ha en liten pool på baksidan, vi kan så i våra pallkragar, plocka jordgubbar, vi kan fortsätta fixa till i trädgården, jag kan koka saft, vi kan gå ner till sjön, vi kan gå till lekparken, vi kan ha picknick. Åh vi kan ha så himla mycket mysigt!
Förra sommaren var ju W så liten och det enda man gjorde var att oroa sig för att han skulle vara för varm. Men denna sommar, då kan vi ju leka lite och hitta på saker. Det ska bli så roligt att uppleva denna sommar tillsammans med W och G!

5 kommentarer:

  1. Åhhh sommar! Jag längtar också extra efter den här sommaren då man kan ta med sig ungen ut och busa på gräsmattan:)

    SvaraRadera
  2. Åh vad mycket fint! Jag längtar också halvt ihjäl efter sommar nu. Och vilken fin bild! (Känns lite som jag missbrukar den meningen här inne, men äsch.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jag blir lika glad varje gång du säger det vettu! :D

      Radera
  3. Vart i hosjö bor ni? Vi flyttar ju dit i april, kanske vi kan ta en barnvagnspromenad/picknick runt sjön? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!