torsdag 9 februari 2012

Pluggad, tränad och duschad. Det var ju lätt, eller?

Ligger nu äntligen nerbäddad i sängen efter duschen då jag lyckades peta in en massa schampo i munnen. Ja det var ännu värre än så till och med, jag tog schampo istället för duschtvål. Åtminstone bättre än den gången jag smorde in hela kroppen med raklödder eller sprayade håret med deospray ("trött mamma" kanske syndromet kallas?). Detta var efter ett litet hemma-tränings-pass då jag försökte arbeta bort någon av alla Polly jag mölade i mig medan jag stresspluggade i ett tappert försök att ta igen det jag inte gjort under dagen. Är det bara jag som tycker det går så himla mycket fortare att läsa om jag samtidigt tuggar på något? Tur jag gick över till äpple efter ett tag, för hur hade det annars slutat..

2 kommentarer:

  1. Haha..raklödder och deospray?
    Visst går det fortare! Jag passar på att äta och läsa alltid, fast om jag läser en bok så tar det väldigt lång tid för av ngn anledning "njuter" jag extra länge av min mat då. Kurslitteratur går aldrig snabbt för mig, hur mycket jag än försökt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joråmensåatte, det gick väl inte riktigt som det skulle där.. ;)

      Att äta när man läser is the shit! Helt klart! :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!