onsdag 22 februari 2012

#11 Close Up

Hur gick det då med den här fotoutmaningen kan man ju undra. Jag fastnade lite på det här med att ta ett foto med 10 saker som beskriver mig. Men nu tänkte jag så här att jag helt enkelt fortsätter och så tar jag den bilden när jag fått ihop något bra istället!


Den här bilden visar två utav mina favoriter, tulpaner och att ta bilder på blommor. Just den här bilden tog jag när vi ganska nyligt skaffat vår kamera och jag tycker det blev så himla fin! Jag överraskade mig själv lite då jag lyckades få till den här bilden. Just nu kör jag hårt på att alltid ha en bukett tulpaner hemma. Det piggar upp och ger vårkänslor. Även Gustav är med på detta och senast idag kom han hem med en bukett rosa tulpaner åt mig. Gulle!

1 kommentar:

Lämna gärna ett avtryck här!