tisdag 28 februari 2012

Trött mamma

Ni vet ibland då man är så där fan-tastiskt trött men bara måste läsa ikapp kurslitteratur, då man bestämt sig för att plugga efter W somnat. Då man själv somnar i sängen medan man lägger honom och vaknar upp 1,5 timme senare och klockan är 21.30. Ja då är det liksom bara att glömma den planen och fortsätta sova istället.
Ibland kunde man önska att det fanns lite mer tid för plugg, för jo, en stressfaktor är det ju allt då man vill och måste plugga men inte kan.

Bättre lycka en annan kväll kanske?

5 kommentarer:

  1. Jag brukar också tänka att jag ska läsa ifatt på kvällen, hitills har jag inte lyckats med det en enda gång..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är ju liksom kvällarna man har. Men ändå inte eftersom man då är så trött och vill få göra något mysigt och kul som att se på serier! ;)

      Radera
  2. Igenkänningsfaktorn är hög på detta inlägg! Somnar med lilleman och vaknar av hunger vid 22, sen är det lika bra att sova igen. Får väldigt sällan något gjort på kvällen. Men du är duktig som kämpar på!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då är det ju ingen ide att bli pigg igen liksom. Man får inte tappa hoppet! ;) haha

      Radera
  3. Det blir inte alltid som man har tänkt sig! Ibland tänker jag att jag ska göra "vettiga" saker när Elly har somnat, men det brukar oftast bara bli att jag slöar...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!