tisdag 19 juli 2011

Beroende?!

Igår hände något konstigt med min iphone, den bara "dog" medan jag pratade med mamma i den och jag antog att det var slut batteri. Men på kvällen när vi skulle ladda den vägrade det att hända något, skärmen förblev svart. Jag började gråta för det var så jobbigt att behöva vara utan telefon om den skulle in på lagning. Gustav var snäll och sa inte att jag "skulle se på det ur ett annat perspektiv" som han annars brukar göra, utan han erbjöd sig så snällt att låna ut sin iphone till mig. Så innan vi skulle lägga oss kom Gustav på att man kan hålla in några knappar för att den ska "nollställas". Det fungerade!! Vilken lycka! Och ingenting hade försvunnit. :)

Gustav sa senare att vi skulle ha en emergency-iphone i ett glasskåp så jag bara kunde slå sönder glaset om något skulle hända med min iphone. Hahaha!

Har man blivit lite beroende kanske!?

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!