måndag 11 juli 2011

Omöjliga mjölkbomber

Idag har jag sprungit tillsammans med mamma och en sovande William i varenda klädbutik i hela stan och inte hittade jag någon klänning att ha på bröllopet vi ska på i sommar. Typiskt. Problemet var dessa svullna mjölkbomber som inte ville passa i en enda klänning (ja, förutom möjligtvis ett par som istället inte fungerar att amma i). Jag hittade den perfekta klänningen, satt perfekt och 70% REA men vad ser vi då? Jo, alla dessa klänningar har börjat spricka i sömmen bak i ryggen. Typiskt också!

Jag sa lite uppgivet till mamma att jag går naken istället. Jag kan ha mina "snygga" gravidtrosor som täcker hela magen och min amningsbehå som är halv genomskinlig så man ser de snygga ammningsiläggen genom den.

Hon bara skrattade åt mig..

;)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Haha, ja, kan du inte gå så på bröllopet? Det är inte helt lätt det där med amningsvänliga kläder, man blir ju rätt begränsad. Och mina vanliga kläder har plötsligt blivit jätteuringade, och de där inläggen klättrar gärna uppåt och visar sig ovanför kanten på linnet, snyggt!

    Men vad kul att jag har inspirerat dig! Använder du Instagram som community också så man kan följa dig där? Jag tycker att det är kul med alla fina bilder som finns där!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!