onsdag 13 juli 2011

Dagens bilder

Lite bilder från dagen! I morgon kan ni nog få se fler bilder från vår fina trädgård! :)



Nu har vi massor av mumsiga vinbär! Jag kommer ihåg förra året då vi precis flyttat in i huset och det var i början av min graviditet. Jag jag mådde så fruktansvärt illa och det enda jag ville äta var riktigt syrliga saker och de röda vinbären var perfekt! Så jag hängde ofta vid vinbärsbuskarna då! ;)



Körsbären! Vi får några körsbär på vårt nya fina träd. :)



Odlingslådorna är fulla av sallad nu, och den är så god! Där finns även gräslök och lite lök och persilja på gång. Det är så fantastiskt mysigt att gå ut i trädgården och plocka sallad till maten! :)



Massor av vattenmelon har vi mumsat på medan vi arbetat i trädgården idag! :)



Och till lunch blev det kinamat! :)



Nu på kvällskvisten fick mormor bada lilleman innan han skulle sova och de skulle åka hem. Han hade så roligt och bara skrattade och skrattade åt sin fina mormor! :)

Tack mamma och pappa för idag, för all hjälp, det var guld värt! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Tack själva! Det är så kul att kunna hjälpa till och så mysigt att umgås med er... Vi hade en super trevlig dag hos er!!! Bamse kramar Mamma & Pappa

    SvaraRadera
  2. Hihi, när vi var hos mina föräldrar sist stod de och tittade på medan jag och min syster badade Elly. Alla tyckte att det var så sött och spännande!

    Jag blir alltis så glad och stolt på BVC när vi får höra att Elly växer bra och att hon är fin :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!