onsdag 20 juli 2011

Inskrivningsvikten

Vilken underbar dag! Jag och William tog en skön, lång sovmorgon medan pappa fick gå upp tidigt till jobbet. Sedan ställde jag mig på vågen. Win!! Jag är nere på min inskrivningsvikt! :) Gustav undrade hur det gått till med tanke på att jag fikar nästan varje dag. Sedan la han till att han också vill amma! :) Ja, det där med amning är inte dumt! ;) Det var mitt första delmål, nästa är 3 kg till. Då skulle jag väga så mycket som jag gjorde sista gången jag vägde mig innan jag blev gravid. :)



Sedan blev det en mysig frukost på altanen med en glad bebis i vagnen! Nu ska jag passa på att få några solstrålar på mig. :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Ja, herre gud, utan amningen skulle jag förmodligen väga mer nu än i vecka 40, så som jag äter...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!