söndag 17 juli 2011

Dopdagen

Åh! Williams dop var helt fantastiskt! Allt gick så bra, allt var så fint och så vackert! Vi är så nöjda så det inte är klokt. Jag önskar bara tiden gick lite långsammare så det inte var förbi så snabbt. Vi fick så mycket hjälp med mat och allt och ja, jag är så lycklig. Det var helt underbart! :)

Jag ska berätta massor mer om dopet sen och så ska ni få se bilder. Jag och Gustav hann inte knäppa ett enda foto, så vi hoppas på att få massor av bilder från er andra! :)



Nu är vi helt slut. Jag och William har krupit ner under en filt i soffan och Gustav passade på att greja lite vid datorn i väntan på att mamma ringer och vi ska åka dit. För där är min morbror och hans fru, min kusin och en annan kusin med hela sin familj. Hur mysigt som helst! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!