torsdag 4 augusti 2011

3 månader

Idag blev William hela 3 månader och det firades med att jag fick Röda hund-vaccin. (De missade att ge mig det på BB eftersom min Bm glömt skriva in i min journal att jag har osäker immunitet..)
William är så stor nu! Han är i princip helt stadig i nacken, han sitter jättebra med bara lite stöd och han är så med. Det räcker inte att bara ligga längre, nu vill han sitta upp eller stå och spana runt. Han greppar också saker och soppar grejer i munnen, han pratar massor och skrattar och det är så underbart sött! Hans leende går rakt in i mitt hjärta. Åh vad jag älskar den här lille pojken! :)


Den här underbara dagen avslutades med en god kycklingsallad på en liten restaurang inne i stan tillsammans med Williams mormor. Lille prins William charmade både mig, mormor och tjejen i kassan! ;)


/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Åh, grattis till finkillen och grattis till dig som har varit mamma i tre månader!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!