måndag 29 augusti 2011

Slumrade till..

William somnade så jag tänkte ta en powernap (för nu har jag sovit dåligt många nätter i rad). Men det blev ingen powernap. Jag somnade och var dödstrött när William vaknade till så jag lade honom bredvid mig i soffan och stoppade in nappen i hans lilla mun. Då somnade han om så sött och nu har vi sovit i över en timme!!? Jag kommer inte ihåg senast jag sov så länge på dagen. Jag kan oftast inte somna på dagarna när William sover. Men det var skönt. Jag känner mig så mycket piggare och mer utvilad nu. Härligt och för att inte tala om MYSIGT! :)


Ps. Han sover vidare..

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Jag har alltid haft svårt med att sova på dagen, kommer inte till ro och om jag väl somnar vaknar jag inte till ordentligt på resten av dagen. Men det låter onekligen mysigt! :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt, det behövde du nog!

    När det var riktigt varmt nu i somras blev jag så slö på dagarna, så då brukade jag lägga mig och sova middag med Elly, så mysigt!

    SvaraRadera
  3. Jo, veterinärkostnader är inte att leka med!

    Vad skönt att få somna till lite på dagen. Det hade jag med behövt, men här hemma är det full fart på de små =)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!