onsdag 10 augusti 2011

Det minskar!

Igår mätte mamma mig igen och det händer faktiskt grejjer!

För en månad sedan såg det ut så här (resultat på 1,5 månad):
Höften: -6,5 cm
Midjan: -2 cm
Armarna: -3 cm
Låren: -3 cm

Igår däremot såg det ut så här (resultat på 2,5 månader):
Höften: -8 cm
Midjan: -2 cm
Armarna: -3 cm
Låren: -3,5 cm

Jag har även gått ner lite mer, nu står vågen på -19,5 kg sedan förlossningen! Alltså -1,5 kg från inskrivningsvikten. :)

Är supernöjd med resultatet! Jag har varit jätteonyttig (vilket jag försöker arbeta på nu!), jag har inte tränat något speciellt (vilket jag verkligen vill komma igång med!)och jag har under den senaste månaden varken gjort NBE 500 behandlingar eller smörjt mig med Slim and Firm. Nu är det dock dags att sätta igång med NBE 500 behandlingar igen! :)

Jag använder Måltidsmåttet varje dag, jag brukar inte ta med mig det när vi äter borta men vid de flesta målen använder jag mig av det! Det fungerar jättebra och man blir mätt och nöjd!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!