måndag 15 augusti 2011

Lilleman har blitt förkyld

Vår stackars fina lilla pojke har blivit förkyld för första gången. Han är tät i näsan på mornarna men det åtgärdas ganska enkelt med koksaltlösning i pipetter och näs-fridan. Han har även mer ont i magen än vanligt och det sa BVC sköterskan kan bero på förkylningen. Det som är värst är att han blivit så hes. Stackars kille, ibland tappar han nästan rösten. BVC sköterskan sa att de brukar vara ett virus men att det bara är att vänta ut. Hon sa att vi redan gör det vi ska och så får vi hoppas han blir frisk snart. Han har ingen feber och är pigg emellanåt och busar på och grejar som vanligt. Men det märks att han är lite mer kinkig än vanligt. Stackars pojke, jag blir så himla orolig. Men det ska inte vara någon fara och på onsdag har vi tid på BVC så får vi se hur han mår då. Desvärre han jag jätteont i halsen också, undrar om vi fått samma sak..?


Hoppas hoppas han blir frisk snart! Min älskade pojke!

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Åh, jag förstår att du är orolig, jag fasar för den där första förkylningen. Hoppas det går över fort!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!