torsdag 23 juni 2011

Dagarna

Nu har det varit riktigt dött i bloggen under de senaste dagarna. Det beror helt enkelt på att det varit så fullt upp hela dagarna att jag inte hunnit med. Några av de saker vi hunnit med är att göra rent plasttaket på altanen, skrubba hela altanen, mysa massor med Williams mormor, varit i hennes salong, hälsa på fina Ida och hennes lille Alfred, städa, storhandla och mycket mer. Nu har Gustav precis satt ihop soffan vi ska ha på altanen medan jag nattade William som nu sover så sött i sin säng. Så nu ska vi också sova för att gå upp tidigt i morgon då Gustav ska sätta ihop resten av utemöblerna och jag ska ställa i ordning fint med ljuslyktor och blommor på altanen samt plantera i blomlådorna. Lite städning lär vi också hinna med innan familjen kommer hit på midsommarfirande och födelsedags firande av Sofia ute på vår altan! :) Mys!!

Idag när jag satte lilleman i babyskyddet insåg jag hur stor han blivit, tänk första gången vi satte honom där. Då var han bara en liten skrutt i den stora stolen, men nu börjar han på att sitta riktigt bra däri! Mammas älskling! :)

Nej, nu måste jag sova. Får skriva och berätta mer en annan gång. :) sov gott!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!