måndag 13 juni 2011

NBE 500

Igår började jag köra en kur med mirakelmaskinen NBE 500 i mammas salong. Jag kör magen och vill ha hjälp med att bleka bristningar, stama åt huden och reducera fett. Igår körde mamma första gången på mig och det var en riktigt skön behandling, då hon stryker med ett munstycke över magen och det känns lite varmt och mysigt! Behandlingen tar 30 minuter. Det vi kunde se direkt efter behandlingen (då vi jämförde före och efter bilder) var att huden hade stramats upp något på sidorna och att en del bristningar blivit lite blekare. Idag när jag tittat på magen har jag sett att fler bristningar blivit mycket ljusare! :) Det ska bli så spännande att se vad vi jag får för resultat, tänkte att det blir en riktigt bra hjälp för att få ordning på magen igen efter graviditeten! :)



NBE 500 använder en kombination av elektromagnetism och diatermisk energi. Det är radiovågor och behandlingen är alltså lika farlig som att lyssna på radio. Den elektromagnetiska energin transporterar aktiva ämnen djupt in i huden och den diatermiska energin används för att främja tillförseln av syrerikt blod. Hudcellerna absorberar energin som sedan långsamt frisläpps. NBE 500 har en egen serie av noga utforskade behandlingskrämer och masker. Då använder man den eller de krämer som är utformade för önskat resultat. Man kan mixa och använda flera krämer samtidigt, som jag gjorde. En mot bristningar, en för att strama upp huden och en för fettreducering. NBE 500 är en säker och njutningsfull behandling utan biverkningar och man får synligt resultat redan från första behandlingen.

Det finns många olika behandlingsområden som hudföryngring och lyft, rosacea och couperoser, acne och ärr, rynkor, slapp hud, strie och ärr, fettvävnad och celluliter.

Samtliga NBE 500 produkter är fria från parabener, kemiska emulgeringsmedel, parfym och andra artificiella färgämnen.


Det finns så mycket information om NBE 500, men här kom lite kortfattat i alla fall! :)

Mamma har rådfrågat en NANNIC professor som kan den här maskinen utan och innan och vet vad alla krämer gör osv. hurvida man kan göra behandlingar på någon som ammar. Professorn berättade att det inte är farligt eller skadligt på något sätt att använda NBE 500 när man ammar, men man ska inte göra behandlingar på brösten.

Jag kommer inte att lägga ut några bilder på resultatet i bloggen, jag skäms för mycket.. ;) Men däremot kommer jag att beskriva vad som händer så bra jag kan. Kanske att det kommer någon bild senare... :P

För mer information samt före och efterbilder klicka HÄR.

/Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Hoppas allt är bra!? :) Hjälper denna sak mot finnar och ärr i huden alltså? Något fall det inte är bra att använda den? Blir riktigt nyfiken på att prova, ser dock att det krävs en stabil ekonomi :S

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!