lördag 4 juni 2011

Ursöt body!

Måste bara lägga ut en bild på den utsöta 1-månadspresenten som William fick av sin mormor. Än är det lite stor, men snart kan han ha den godingen! :)



Idag gav jag mig på att klippa gräset här hemma, men aj vad ont och vad slut jag blev i kroppen. Armarna blev som gummi och vibbrationerna från gräsklipparen satt kvar i händerna hur länge som helst. Vår gräsklippare går inte av sig själv, så man fick ta i ordentligt ibland.. När jag hade klippt det mesta var William hungrig så jag fick avbryta för amning, men då hade jag så ont i kroppen att Gustav fick ta över och klippa klart det sista. Han klagade också på att det gick åt så mycket bensin när jag klippte gräset mot när han gör det. Bara för att jag var så himla petig! ;) nu är det i alla fall fint i trädgården!

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska vi sova! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Vilken söt body till er otroligt söta son! Hälsa honom grattis på 1 månadsdagen! Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Tack Moa, det ska jag hälsa lillen! :) kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!