tisdag 21 juni 2011

NBE 500 & NANNIC Slim and Firm - resultat

Jag måste berätta lite om vad som händer med magen nu när jag använt NANNIC Slim & Frim i en vecka samt gjort fyra NBE 500 behandlingar. För det första så har flera bristningar försvunnit helt, andra har blivit mycket smalare och ljusare. Det är jättestor skillnad. Lillebror Micke tittade på min mage idag och fick se en förebild, han tyckte det var stor skillnad och ser han skillnaden så måste det vara skillnad! ;) För det andra så är det jättestor skillnad på "hänget". Efter kejsarsnittet har jag blivit ihopsydd så att huden är spänd upp till ärret och att själva hänget börjar ovanför ärret (inte snyggt). Förut var det som en påse som hängde över ärret och jag kunde inte se ärret själv när jag stod framför en spegel. Efter den här veckan (3 NBE 500 behandlingar) så är det jättestor skillnad! Magen hänger knappt över längre och halva ärret kan jag se utan att behöva "lyfta" på huden, det har blivit så himla uppstramat alltså! På den andra sidan finns det lite mer häng, men det beror på hur de har sytt ihop magen vilket de gjort snett. Till exempel så finns min hormonrand kvar på magen. Den går som ett rakt streck från naveln och ner till ärret och fortsätter sedan nedanför ärret längre åt höger!

Dessutom så mätte mamma mig innan vi började behandlingarna och så mätte hon mig idag igen (innan den 4:e behandlingen) och det här har hänt på en vecka!
Midjan: -1cm
Höften: -3,5 cm
Armarna: -1cm
Låren: -0,5cm

Helt fantastiskt! Dessutom har jag inte gjort något särskilt med armarna och låren, förutom promenader såklart, men det hade hänt grejer där också!

Rekomenderar varmt NBE 500 och NANNIC Slim & Firm! Och är spänd på att se mer resultat! :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag är också intresserad av att göra nbe 500. får jag skicka mail till dig? min adress är: sofie.t.johansson@gmail.com

    mvh/Sofie Trinh Johansson

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!