tisdag 14 juni 2011

NANNIC Slim & Firm

Tillsammans med NBE 500 behandlingarna har jag börjat smörja in magen med ett nytt serum som precis har lanserats, Slim & Firm heter det och finns att köpa i mammas salong. Det är från samma företag som NBE 500 maskinen. Man får än bättre resultat om man låter serumet och NBE 500 behandlingar komplettera varandra.


Det behandlar celluliter och lokala fettdepåer. Resultat kan man se efter 30 dagar, men de jag hört om som provat serumet har börja känna att det hänt saker redan efter ett par dagar! :) en kvinna berättade att hon endast genom att smörja in sig med serumet tappade 7 cm runt midjan, galet! :D man masserar in serumet på önskat område morgon och kväll, det behövs inte alls mycket kräm heller utan det är väldigt drygt, så flaskan räcker nog bra länge! :) Det luktar gott också, min första reaktion var att det luktade jul. Förklaringen fick jag då jag läste att serumet innehåller kanel. :) Kika på bilden för lite mer information!


/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!