söndag 19 juni 2011

Halsband

Idag följde jag och William med mamma och Britt till Jane och hälsade på. Det blev trevlig fika och William fick mysa i många famnar. :) vi kikade även in i Janes butik (Janes underkläder) där det var REA. Mamma hittade ett riktigt snyggt set med BH och trosa, det är så himla fina underkläder. Det kändes dock inte som någon ide att köpa underkläder jag inte kan amma i. Dessutom är brösten större nu så när jag slutar amma är det inte säkert den kommer att passa.. Jag kikade istället på smyckena och köpte mig ett riktigt snyggt halsband från Pearls for Girls. Tyckte det var super med den långa remmen, då är det inga "onda" saker i vägen när lilleman ska gosa mot halsen. :)






Nu ska vi mysa med vår lille pojke som är på riktigt skratthumör! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!